Fotofnatt & en lugn njutare,,OCH så klart en födelsedagsgris!

Igår kväll blev jag inbjuden på att sällskapa till middag hemma hos Josse.
Becca, Kerstin och Josse skulle äta Tacos och jag kände att jag vill hålla igen på onödiga utgifter så jag tog med mig min lilla matbox med Lasagne, Det var gott!
Och även mycket trevligt.

Där satt vi proppmätta tog en öl och kollade på Idol. Så populärt det programmet har blivigt, ämnet idol är nästan lite hett nu som samtalsämnet om vädret man brukar dra till med då man inte har mer vettigt att prata om. (en liten parantes)

Kerstin & Josse gick vidare på äventyr då dom skulle se Petter på B&B. Det kände inte jag och Becca för så Josse gav oss, med all osäkerhet =), nycklen till lägenhet till oss så vi kunde mysa vidare. Det gjorde vi också, genom att ta en massa knaskort. Jadå, visst matchade jag i stort sett hela Josse lägenhet, haha. Vi gjorde vårt bästa för att även får Becca att passa in, och det tor jag vi lyckades bra med.
Vi har även börjat att träna på en grym duett som vi en vacker dag ska våga framföra, antagligen i ett något berusat tillstånd, på Mårtenssons Kareoke torsdag! Vi får väl see..;)

        
  


All for one, one for all...Indidos!


Idag fyller en i "Äkta kärlek & Beanies" - gänget år, JA, Cicci! Hallelulija så skoj, det blir tårta och hela kalaset, vilket jag tycärr inte kan vara med på så jag måste till Biblan och plugga om jag ska kunna joina ikväll. Jepp man måste prioritera om man ska kunna njuta med gott samvete. Hoppas du får en underbar dag så ser jag till att vi får ett galet firande ikväll... Rock and Roll My HoneyPie!

image19

Happy Birthday Rockstar!



 Lördagen den 13/10

Kommentarer
Postat av: CicciBean!

Attans att du inte kom in på Mårten i lördags=( Vi tar igen det på Onsdag på kåren! PUSSPUSSPUSS!

2007-10-15 @ 19:52:54
URL: http://ciccet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0