Så mycket kärlek att ge. Omformulerar,,


Att tänka för mycket är att sluta med nu ska det ageras.
Jag är på gymt bra humör och jag har så mycket idéer och suktan efter saker jag vill
hitta på. Äventyr är ordet som snurrar i mitt huvud och jag ska följa varje känsla som för mig någonstans.

Har även diskuterat klart kring ämnet: Vad som är bäst; Ensam eller förhållande...
äch vad hjälper detta, för de är nu slutdiskuterat.
Jag är nöjd, för att kontrollera sig själv och sina agerande är underbart. Oftast, ja.
Har inte allt sina fördelar, Givetvis.

Sluta dra gränser så kommer nog det som är rätt för den enskilde, Älska ordspråket: Think outside the box!


image56


Det snurrar i min skalle, japp det gör det om jag inte tar mig i kragen.
Jag vill ta mig i kragen.
För jag söker, topp, lyckan. Lycklig nu? Japp.
Men den tillfredställande lyckan, oohoy vad den är påväg in genom dörren som öppnas.









Nu ska Kerstin och jag mysa med scones som vi bakat precis,
nyinköpt ost & marmela,
och en stor god kopp te. Mmmm!



Det lilla livet, vackra lilla liv.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vaniljlatte & plugg på Espresso House nästa vecka, myyys:) Fast först siktet inställt på morgondagen (lr ja kvällen då) Såå galet toknajs ska vi ha darling!

2007-11-27 @ 16:06:15
URL: http://vmariav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0