Min enkla värld i min enkla lilla blubbla,


Nehe, inte är livet svårare än vad man gör den till. Just nu har man stött på lite motiga tider men med en underbar säng och sköna duschar kan allt kännas otroligt bra.
Jag är oftast den positiva, när det gäller att försöka hjälpa andra att få insikt om hur lätt allt är egentligen när man gör allt till en big deal helt i onödan,.. då fungerar de positiva tankesystemet för mig.
Men när det kommer till en själv är man tydligt alltid det största offret.
Att vara så klok men ändå inte!

What..



Jag är trött, gnällig och grymt korkad som inte inser att allt är jävligt vackert, även på hösten. Förr har jag alltid haft jätte problem med den här årstiden men i år har jag börjat se att det kan va väldigt mysigt.
Alla färger och när väl mörkret  faller, SÅ Snyggt det blir med alla ljus överallt.
Gick ikväll en promenad genom stan, dom har satt ut jätte fina blåa ljus som lyser upp mot träden. Frostigt.
Sen i gränden vid Espresso House, jag blev som förtrollad i en H.C Anderssons sagovärld, Oj Oj. Massa ljusslingor längs hus kanterna.
Magiskt och det gjorde mig glad!





Efter regn kommer solsken
och jag väntar tålmodigt,,















Vanilla Latte & en tidning på Espresso House imorn,
för att förgylla min dag lite extra, Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0