prickighund.

Nu så ska det nog fan få ske. Pratat lite med en gammal vän / bekant och han är en riktig musiknisse.
Trevlig prick.
Han ska i sommar få lära mig att spela piano, är det inte riktigt gött med kontakter?
Jomenvisst! Tack Henrik.
Har ju alltid drömt om att kunna lära mig piano men att få tummen ur röven är desto svårare.
Sen att ta privatlektioner hos en musikgubbe/tant på en musikskola skulle antagligen kosta
mig dyrt och så länge jag är en fattig odriven person så kommer inte pengar flygandes ur armhålorna.



I Torsdags natt kom jag och Nicco hem från Kreta, det var grymt skönt att komma iväg trors att
vi båda fick lida av solprickar som kliade och tvingade in oss i skuggan.
Efter en hel veckas analys och antaganden om VAD dom kom ifrån kom vi inte fram till något,
slöseri på energi helt enkelt. Först trodde jag det var solkrämen, sen kloret i poolen, sen kranvattnet..
jag fick även för mig att jag blivit allergisk mot tomater som jag jag kan minnas mig att en kompis är.
HA! Lökigt.



Nu är jag hemma och prickfri.
Kommer inte värmen hit snart så lär jag blekna lika snabbt som en kameleont anpassar sig till
sin miljö.

Nyss varit ute med korven, rätt vackert väder idag. Jag trodde dock de var kallare än de var så tog på mig vinterjackan o en stickad halsduk. OM jag svettades.
På den här veckan vi var borta har oerhört mycket bara poffat ut, det har blivigt grönt och körsbärsträden
blommar sååå vacker.






E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0