Rensa era avlopp!!


Igår kväll kom jag hem vid Nio efter jobbet och kände att jag var inte riiiktigt färdigjobbad
så jag satte igång det lilla projektet Nicholas och jag inte sett framemot, Just ja.. vi skulle rensa
äckelavloppet i badrummet som varit segt nu i en vecka..

Man blir smått irriterad när man skruvar loss allt och det kommer ett mörkt sunkigt moln av en doft som helt enkelt inte är av denna värd.
Då undrar jag, ingår inte sådant i flyttstädet efter var människa som bott på ett ställe?
Det är iaf vad jag fick lära mig i min första lägenhet i Halmstad, men jag tror inte det är
så många som vet det. NU VET NI!!
Vi hittade helt enkelt säkert 50 år gammal förmultnad kompost i röret med allt sånt frääääscht som alla älskar; HÅR HÅR HÅR + lite annat. URK, BLÄ and Done i alla fall!

Well, idag har jag varit uppe tidigt och bra, gick och tränade en & en halv timme..
..som Paulo Roberto säger i (JUST NU) i spotify reklamen " NU SKA FETTET BRINNAAA!!!"
Uch va han är lagom störig.
Det var i alla fall skönt, & just nu känner jag mig happy & trallar till Fransk musik.
Improvisations sjungande helt enkelt :)

Här har ni Jaques Brel med låten "Vesoul" - Mycket vackert!

 

 

 

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0