Kängor & klotrimmer.

Jaa Ni, äntligen börjar dagarna äntligen stråla mer och kännas lite längre.
Solen över Helsingborg har lyst nu i nästan fyra dagar och man börjar se
hur vackert det verkligen är.
Man börjar så smått vakna ur sitt vakuum när ögonen
vänjer sig långsamt till starkt ljusintag och rosorna på allas
kinder börjar blomma ut.

Den klara blå himlen får erkänna sin existens
och gräset får lufta sig efter månader av tryckande snötäcke.


Äntligen
.

Jag vann de jag allra helst ville vinna på tradera..
Jo ett par Dr Martens. Jag tyckte det var skitsmart att jag
budade på ett par begangnade för i vanliga fall är de
sorts skor grymt hårda och obekväma i början.
:) Great!


schysta i mörkblått.


Sen så fick jag också budat på en sort kloslipare till
Tino som jag vann. Enligt dem var den inte begangnad
och de kan ju inte bli bättre om den funkar som den ska.
Då jag tycker de är smått jobbigt att klippa hans klor, en
obehaglig känsla, så måste en slipare vara de bästa alternativet.
Nu väntar vi spänt på att den ska dimpa ner med posten!

Kolla in reklamen om Pedi Paws, verkar vara en smart grej!

 

 

 

E.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0