Tisdag.

Fjärde dagen gilt, hoppas på att jag snart blir av med denna jävla
dunderfurkyldningen. Det suger rättare sagt att sitta hemma seg som
ett tuggummi och inte kunna gå ut förren den kalla luften
river upp strupen igen.
Snart hoppas jag på vår och utblommning men mitt inne i
denhär mini istiden kan man inget annat än att försöka
smälta bort skiten genom att värma upp innomhus till bastuvärme.
Ack.

Förresten har jag inte visat mitt senaste inköp ännu..
När vi var i Belgien hittade jag snyggaste jeansvästen
med nitar på som är ascool.
Kändes fel att köpa den dagen innan rean för 500 spänn
men samtidigt så var det bara En kvar och hur kunde jag
då ta chansen.. ee nej.


Niiiice!
Köpt på Zara märke Trf.
:)






E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0