Pinkie Pie!

Tadaaaa, ännu ett grymt uppehåll av bloggande som får mig att skämas en aning, uch. Well, jag har iaf börjat ta tag i lite grejer, även om det inte är mycket så känns de bra och för mig (just nu) är de huvudsaken. Att man iaf "börjar" att få tummen ur ;)

Mormor är här i Sverige nu och det är jätte kul. Även om vi inte träffats så mycket som vi vill då hon bor hos mamma så känns de liksom skönt att hon är lite mer i närheten än vanligt. Dock var jag och Nicco där i förra veckan och underhöll henne lite när mamma var i Barcelona.

Jäkla farande o flygande på vår familj.

Fina!

Nå.

I början av veckan fick jag hem ett fint litet brev som talade om att jag fick komma och börja på konstkursen på Dunkers kulturhus. Happiness! Och så redan igår var det dax för fösta kurstillfället. Det sköna är att det är väldigt fritt och inte en massa snack och bla blaahaa shit utan vi fick sätta igång direkt. Min konstlärare Karin är stört skön och det känns awsome att man har henne som lite back up och feedback.



Igår började jag med att teckna lite med kol, det är jäkligt roligt fasktiskt. Inte gjort de så mycket sen man gick i lågstadiet men shit vad jag bara äääälskar att bli svart om fingrarana :)



E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0