Styla ditt hår & ansikte totalt!


För er som är sugna på lite förändring men inte riktigt vågar jag har funnit en riktigt bra sida!
TAAZ (klicka) kan du styla ditt ansikte, totalt, och även ändra sin frisyr för att se vad du passar i ;)
Lite ball!
Du kan lägga på make up på hela ansiktet, ögonskugga, puder, längre eller tjockare ögonfransar, läppstift & glans
verkligen ALLT
och sedan tipsar sidan om de produkter som får dig att se ut så som du ser ut med de
sminket du lagt på. Ingen dum idé!

Exempel på hur jag stylade mig själv, ;)


Lite annorlunda med bruna ögon och sommarbrun :)

Jag måste säga att Taaz hemsidan lägger sminket väldigt
perfekt efter ditt ansikte du laddar upp.
+++

Dock blir frisyrerna något peruklikt.
+-
Kolla här nedan,
Me as Blackbeauty, hmm :) haha



Vem skulle inte vilja se mig i Blont & gröna ögon ?



Inte så vackert kanske, men jävligt roligt!
Testa själv :)
Have fun!


E.


Kommentarer
Postat av: emmelist

men tack Erika :D allt bra med dig då? härliga bilder. haha

2009-11-27 @ 11:17:09
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anja

sv; tack så mycket för tipset! nu har jag en hel lista på vad jag kan köpa för böcker :) trevlig helg!

2009-11-27 @ 12:53:14
URL: http://wezza.webblogg.se/
Postat av: elso

hahahahaha HERREGUD vad lik du blev din mamma på de sista bilderna!! ;)

2009-11-27 @ 22:07:08
URL: http://stellajacky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0