Morgon glammiga tips!

Var inne på en super skön sida KyssJohanna där det finns massor avjätte fina smycken
av alla sorter, jag föll för det här klockhalsbandet "Lucy", från Vintage by fé.
Som har buskapet "Time is precious" skrivet på sig.
Är den inte hur söt som helst? 
Den är gjort av antiksilver så det är det som gör att den ser så fint vintage ut och
sen är pärlorna äkta sötvattenspärlor.







Seeen så hittade jag min lilla gooolliga grisängel,
"The flying pig"-ringen, från Noir. Den gör mig helt enkelt glad!
Tydligen har den gjort Katy Perry glad aswell för hon har införskaffat sig en :)
Wow!




Glitter & glamor är coolt,
ibland!




E.


Kommentarer
Postat av: elso

hahahahohoho flyyyy on the wiiings of grädde

2009-11-25 @ 16:18:34
URL: http://stellajacky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0