Misguided ghosts traveling endlessly.



Jag är en riktig sucker för Paramore,
länge gillat deras musik och jag är ju en
som diggar punk/rock en hel del..

Nu har dom ju en nyare skiva ute och den spelar
jag blodig på spotify.

Den här låten jag lagt upp är Misguided Ghosts,
Jävligt fin och är en av deras lugnare låtar.
Hayley som är sångaren har en fantastiskt stark röst och
jag känner att den här låten är en av många som connectar med mig.

Fan vad jag vill ha hennes röst.

Kan inte du känna dig vilsen ibland?
Att du bara vill finna din plats i världen, i nuet, någonstans och därför flyr du från
de du har just nu?

Jag känner så väldigt ofta, jag vet att jag är en person som
alltid är på resande fot, impulsiv & envis... sällan lätt för att hitta ett hem som
gör mig trygg.
Rastlösheten. Nyfikenheten på andra ting. 

Misguided ghosts, den låten förstår mig.


...And run
To them, to them
Full speed ahead
Oh you are not, Useless
We are just
Misguided ghosts
Traveling endlessly.





E.


Kommentarer
Postat av: sandra ♥

fin header :D

2009-11-22 @ 14:02:59
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: sandra ♥

sv : ok tack.D



ja ellerhur, snyggt.

2009-11-22 @ 14:16:01
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0