En vän som du är vacker konst.


Idag har jag tänkt mycket på min kära Elsa (läs gärna hennes blogg för hon är coolast!)
Vi har liksom en speciell vänskap som blixtrade PANGBOM på direkten när vi
träffades som små 12 åringar i 5an. Shit Elsa vi hade ju 10 års jubileum iår ;)

Det mesta har vi gemensamt, vår barndom, sätt att tänka och sätt att känna.. behöver jag någon och jag inte vet riktigt vem eller vad, då vet jag att Elsa alltid är perfekt att ringa!

Elsa är min person helt enkelt.

Elsa är som min girlfriend, hon kommer jag flytta ihop
med om vi båda plötsligt en dag står övergivna.
(Alltså blir vi aldrig ensamma)
Vi rensar i bäckar små efter för många puh-pins kastningar.
Vi sover över med varandra och kollar grey´s i timmar,
och då gråter vi ihop.
Vi sjunger till Disney låtar ihop, speciellt när vi druckit lite vin.
Vi Smsar varandra om otydliga men viktiga saker ofta.
Vi tar fjantiga bilder som inte ens var meningen att dom skulle bli fjantiga.
Vi klär ut oss och sjunger till låtar vi inte vill glömma.
Elsa är en bästis som man delar alla möjliga hjärtan med.
Hon är en fin korv.



Minns du?
Haha.

 







E.Perk. heart E.Bopp


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: Härligt! :D

jo, det är fint här :)

Vad gör du då?

2009-11-24 @ 18:00:44
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Miranda

sv: jo det får jag nog, men att de ska läsa den och så gör ju att det blir väldigt konstigt :(

2009-11-24 @ 19:24:12
URL: http://meranda.blogg.se/
Postat av: elso

Åh du är ju den finaste!

jag spg ditt sms inna och efter det har du dykt upp i huvet lite då & då!



haha minns du när jag tappade mina cigg i bäcken??

"ÅH titta, här kommer ett paket cigg.. NEJ DE E MINA!!!"

haha, eller barnen??! "sitter ni & kissar?" HAHAHAH!



Love you personetta;P

2009-11-24 @ 21:44:38
URL: http://stellajacky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0