Okidoki, lite infoo!

Nuså... några dagars vakum, några dagars "jagvetheltenkeltintevadjagär".
Blir förbannat sur på mig själv när jag stänger inne mig i migsjälv, vintermörkret
gör att jag bubblar runt i halvdepp vilket suger jävligt mycket.
För mig & andra runt mig!


Dock hunnit pyssla en del hemma och få det mys och vi jobbar på det jämnt och ständigt,
har även hunnit förbereda en hel den inför inflyttningsfesten i helgen. Den kommer bli Awsome!
Hunnit kolla på en fett grym Paramore konsert i Köpenhamn med min Älskpäls.
Hunnit kolla på många filmer.
OCH hunnit åka till jobbet kl halv 6 på morgonen utan att jag ens skulle jobba, jag kollade fel dag!
Hur lyckas man ?!

Live music Mys!


Inte superkvalité men whatthefooo..!


E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0