Hur står det nu till?


Det är synd om mig. Jag har ett brännsår på armen
som mest ser ut som ett titthål in i köttet. Fräscht, nja inte så men
det ska nog bli fint tillslut.
Så går det när man inte är försiktig, då gör man illa sig och blir märkt
för livet så att man ska minnas & lära av sina misstag. Måste vara så
"vår skapare" (vad den/det nu är/var om det finns/fanns) tänkte, eller vad tror ni?


Jag har arbetat mycket och just nu känns det verkligen som arbetat för att ha jobbat
låter jobbigt och det har det inte varit. Nooo. Såhär på höstvinter-kanten brukar jag
behöver kämpa lite extra, mycket kanske, med mig själv.
Jag blir trött as hell, blekful & allmänt surdepp.
MEN, jag har hittat ett botemedel. Jooo. Det är vitamintabletter från hälsokostbutiken Life.
Hittade en liten artiken om en tablett som heter 'Bone supply'
och den innehåller mycket kalcium, magnecium och vitamin-D. Vilka är just de
ämnena man behöver lite extra av på vinterhalvåret (speciellt i detta deppvinterblaskland)
Dom är bra för hud, hår och naglar
(erkänn, du tycker dina naglar bryts oftare på vintern,
ditt hår är risigare & din hy torr och sträv!!?)
och just kombinationen med D-vitaminen gör att du även känner dig piggare, för D-vitamin är
det vi normalt får från solen som ni nog vet. Solen gör dig pigg & glad.
Buy it, det funkar!!



Inflyttningfesten, Å, den blev så brraa så Brraa!
Massor av folk, mycket att smaska på och mycket dryck.

   
 




E.


Kommentarer
Postat av: elso

va kul att höra att de funkar!! satt på toa igår när du skicka sms om dom, och höll på att tappa mobilen i toaletten så rädd jag blev! hahahah! .)

2009-12-11 @ 13:21:27
URL: http://stellajacky.blogspot.com
Postat av: Molly

du får ha en bra vecka!

take care! kram

2009-12-14 @ 16:07:47
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0