Nytränad!


Ja jag måste säga, träning gör sina små underverk. Kom just in efter ett två timmars träning på gymmet, mest kondition och lite styrka fick de bli =) När jag var där på gymmet så gick tiden så fort och jag kände mig aldirg riktigt klar. Nu är jag dock det, fortfarande svettig och fin så ska studsa in i duschen strax.

Tyckte det var roligt när jag gick ner till gymmet, så går jag igenom parken här utanför mig och varje dag jag gör det så står det några medelålders tanter där och pratar. Alla har typ vars tre små hundar också. Det är som om dom har sina dagliga möten där, prata lite skit om den late gubben där hemma och diskuterar nästa hund dom ska köpa =) När min lille vovsing kommer tror jag mig minsan att jag ska gå ner och joina dom lite, se vad dom pratar om. Kan bli lite spännnande.

Duschen duschen, sen ska ja seee 90210. YEY!

Jag tar nog storstädning imorn bitti efter spinningen, ikväll är de fredagsrelax som gäller.

E.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gumman!! Foljer dig var dag nu, sa roligt o lasa hur du mar o har de... Verkar som du mar bra o trivs i GBG. Snackar me LInus pa skype, intruducera han till din blog as well.. Varfor ar du aldrig pa skype nufortiden... Miss you!! du e fin, massa puss o karlek fran Emelie

2008-10-03 @ 22:31:24
Postat av: Linus Rydhög

Hej Snäckan! Hoppas allt är väl med dig! Sitter just nu nere i min lägenhet efter att ha skrivit en tenta i Pharmacology och snackar me allas vår Emelie i Kalifonien på skype! Hon berättade om din blogg så nu har både hon o jag lusläst allt som händer i ditt liv! Superskoj att kunna följa dig från alla världens hörn! Va hittar du på nu te helgen då? Fiesta på gumman!



Ha de supergott!



Kramar Linkan

2008-10-03 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0