Well well,





Uch känner mig hemsk som inte skriver lika mycket längre. Speciellt då jag tittar på min besökarstatistik och ser att det dagligen är en hel del som läser och fortfarande hoppas på mig!
Jag har inte gett upp jag lovar, bara det att jag är inne i en lite allmän svacka och då känner jag inte att mitt skrivande ger så mkt till bloggvärlden. Det är i och för sig inte det som är huvudsaken, utan egentligen borde jag väl göra för att jag själv känner att det ger mig något!

Well well.
Helgen har varit mysig och lugn, träffat Oscar en del och nu är jag hemma hos mamma.
Har bakat ett pepparkakshus och spelat guitar hero med Alex. En mysig dag!



Otroligt vad tiden flyger och nu är julveckan på ingång. Jag hoppas verkligen att den blir superhärlig för alla.
Själv, just nu, känner jag nog att det tar mer kraft än vad den ger.. Tråkigt nog.
Men det finns hopp om det :)






E.

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

EERIKA! Björket?

2008-12-22 @ 14:56:00
URL: http://idakentners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0