Var är snön?



Nu har jag tittat på första avsnittet av årets julkalender. Jag måste då säga att det känns liite som en besvikelse, hittills, men det kan ju bli bättre så klart. Den var inte alls mysig på något sätt, kändes väldigt sterilt och fyrkantigt! Ack ja, jag hoppas på att det blir en bättre utveckling helt enkelt.

Idag har jag pluggat en del, varit inne i Äholm & hälsat på Faster och gått lite på stan. Har även kommit underfull med att min hund allt som oftast låter som en kalkon och han har förälskat sig i värmefläkten. Har ligger framför den nästa hela tiden när han är inne, först lägger han rumpan mot och sen vänder han på sig och lägger nosen mot den. Konstig hund.

Börjat mitt letande på nytt efter en nyårs-klänning på tradera. Hittade en skit snygg men den är dyr, får helt enkelt skrapa ihop för den vill jag HA!


E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0