Gamla minnen & framtida spännande ting,,


Nu när jag var hemma i helgen så dök det upp många gamla känslor och vibbar som man hade när man var liten. Pappa hade målat ytterdörren med en färg som påminde precis om när jag var liten då lekplatsen var nymålad och jag gick och kladda runt på den. Jag passade även på att basta hemma, nått man sällan gör nu för tiden, så minns jag plötsligt (även om jag har bastat där flera gånger sen ja va liten ) känslan när jag var liten och inte nådde ner till golvet för att jag hade de små korta benen.
Roligt är det också att komma hem, där man levt sina trottsiga tonårs år, och minnas att man umgicks med sina första kärlekar  i den gamla enrums stugan i trädgården :), där jag tillbringade mycket tid då det var mitt rum under ett antal år.
Saker förändras, även den stora granen (som står mitt på gräsmattan) som växt till sig ordentligt under åren, tycks ha stört pappa då den dubblade sin storlek på kort tid så att han nu sågat av toppen. Ni skulle bara se hur rolig den ser ut!
Gamla minnen som kan väcka känslor man kände förr, helt otroligt, både roligt och jobbigt. Mest roligt...

Kom tillbaka till Halmstad idag. I bilen påväg in i Halmstad började jag tänka på Vallås tiderna då vi bodde i korridoren. En del av mig ville bara köra av mot Vallås och åka tillbaka till förra året i korridoren. En del av mig vill inte för jag har det skit bra här i stan, i min egna lilla lägenhet.

Lisa och jag köpte så att vi kunde göra kvällsmackor och satte oss för att kolla film och snack ikapp, nu hade vi inte setts på två veckor. Shittans TVÅ veckor, å att tiden kan gå så fort. Känns inte som två veckor.

Fick roliga framtids spänningar (känningar), spännande.. Tänker på någon. Konstigt det brukar jag ju aldrig göra :D Anyway, jag blev jätte glad och kommer sova gott!

Imorn är de skola igen och nya tag.

Love today, love tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0