kanske släpper in en & annan fin pensionär.

Ute sveper luften om mig, som ett stort kallt duntäcke.
Jag gömmer mig i mitt eget huvud idag..
kanske släpper in en & annan fin pensionär.

Sovit i knappt 3 timmar i natt och det är smått jobbigt för min kropp & själ.
Dom är oroliga som de är & får jag inte min sömn gör den på 200% mer dagen efter.
Trött. och energisugande.

Mannen har fått i sig för mycket av någonting,
han sover gott på det.. jag lyssnar bara så att han
andas. Vaknar varje kvart.
Tino förstår inte tillståndet och slickar frenetiskt tills
han själv deckar av tungkramp.

I varje fall jag ska snart till jobbet såå
jag delar med mig, Robyns ny låt " Dancing on my Own " Helt fantastisk!


 

Ha en vacker Söndag,

 

 

E.

 

http://twitter.com/Erikatche


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0