Movin'

Hoppsan.


Hej Mina få små läsare som finns kvar.
Sist jag skrev något vettigt var de inte så vettigt att det just då var aktuellt, rörigt? jo..
Med de menar jag att det tagit lite tid för mig och min boyfriend att få flyttat.

Desto mer man flyttar (och jag tycker ju jag har gjort det en del) desto fler sega"vi-får-inte-tummen-ur-röven" människor stöter man på. Fastighetsbolagen tar gooood tid på sig även när det gäller snabba byten.
Vad vet jag dom har kanske super mycket att göra eller låtsas dom bara för att verka viktiga.
Men i alla fall...Nu så är det nästan ordnat, (tack gode gud) det blir inflytt den 1 November och på tisdag i nästa vecka ska det skrivas på kontrakt :D YEY!

Från Söder till Tågaborg.

Det ska bli skööönt, lite mer space, större säng och mycket inredningspyssel. 
Mys mys.
Lagom till den absolut tristaste tiden på året. Då ska jag lufsa runt i mina små morgontofflor(å jag älskar det ordet) och tända ljus, lukta min hund bakom öronen och se till att mattor, kuddar och krims krams ligger på sin plats!
Jag har planerat att jag i vårt nya, stoooora fina kök ska baka baka baka, så att grannarna tror att det bor ett kakmonster delux tant där.
Vi har ju diskmaskin också ;)

Det kommer bli så härligt & alla är välkomnanär ni vill.



OBS.
Min lägenhet står tom hela November månad, så hör av er så kan ni få hyra den för en billig MYCKE billig peng.
Den kan även vara lite möblerad om någon så vill. Typ säng och det där lite basic.



kul.

E.


Kommentarer
Postat av: Miss. Bean!

Hej vän!



Kul med en update här. Alltid kul med lite nyheter. Vill så himla gärna komma o hälsa på er o träffa din kärlek. Ska verkligen försöka hitta en fin helg till det. Kanske i slutet av november. Just nu är det lite mycket. PUSS

2009-10-16 @ 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0