Svaret från GB.



Nu har jag fått svar från GB (tidigare skrivit ett inlägg om min saknade glass) och det verkar ju inte som min favvo glass kommer tillbaka :(
Men men får väl fortsätta att hålla tummarna. hoppas hoppas.

Svaret löd:

"Hej Erika,

Tack för ditt mail.

Sandwich Lussebulle var endast en tillfällig vinterprodukt och då den inte sålde lika bra som Sandwich Pepparkaka så fick den tyvärr inte stanna kvar. Vi har heller inga på lager som vi kan sälja. Jag ska framföra att du saknar den!

Med vänlig hälsning

Marie"


Men även om den var en tillfällig vinter produkt borde dom testa med att sälja den på sommaren, trots att det är lussebulle glass. Jag kan inte sluta tänka på den. Den är underbar!
Well, snart har den dött ut och jag får försöka laga min egen lusseglass.  Hejja! :)


E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0