Flash.




Just nu så känner jag mig lite såhär, hmm...ja med det menar jag
att jag får en oväntad blixt i nyllet som jag inte är beredd på.
Vet inte riktigt vad det är, kanske bara att de är så mycket som händer nu så
jag hänger inte riktigt med i svängarna mentalt.
Men nu är det lite mer än en vecka kvar tills jag flyttar in  i den nya lägenheten
oh vad skönt!!
Jag tycker om att bo hemma och hos Nicco men samtidigt ska de bli skönt att
ha Mitt igen, mina saker på ett ställa, ETT hem för Tino och ett
ställe där jag kan vara för mig själv  och gömma mig om jag så vill det.


Yes yes.
 Snart dax för en liten sväng på afterworken med Mami. Mysigt.
Ha en fin fredag.



E.

Kommentarer
Postat av: elsoo

hajje!=) ja fan va görre de ska bli att du fr moooova... du den dagen, den första.. jag tänkte att jag tar ledigt den dagen, om jag inte redan är det, sen på kvällen ska vi ha en grejja med jobbet, vet inte hur lång tid dne tar.. men har sedan läääängelänge lovat med mig, å är inräknad i mat & skit, å ja.. du vet hela grejjan=)



PUSSO lovvo!

2009-05-22 @ 19:43:54
URL: http://sagasimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0