FamilyVaganza.


Ivar & Jag


För ett par veckor sedan hade Alvar fest, det var riktigt roligt. Först på dagen samlades vi hela truppen, familj och vänner och promenerasde på Skäralid. Oh, vad vackert det var där nu på våren.
Med underbart sällskap, öl och skojdojjorna på hade vi de urgöttigt. Sedan avslutades det med lite grillpicknick :)



Det avrundades sedan med att var och en gick hem till sitt och sedan skulle vi befinna oss i Veras och Alvars nya lägenhetn senare på kvällskvisten där dryck och plock bjöds på hej vilt. VERKLIGEN HEJ VILT!!.
Dans och allt.. ojojoj vad lyckat. Jag tror att jag fortfarande lever på den festens lyckorus.
Det blev även lite syskon bilder tagna. Här nedan ser ni.. väldigt sälla alla samlas.

Oliver, Charline, Jag, Ivar, Alvar, Valdemar & Hjalmar. underbart.





Tack ännu en gång Alle & Vera för en förträfflig dag.

Ciao.

E.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sötnosen då!

Saknar dig massa när jag läser din bloggis!

Vill åka ner och hälsa på dig snart i Helsingborg. Dessutom har jag bara vart där en gång så du får visa runt mig i stan och kika på din nya lägenhet :)

Annars vet du att du alltid är välkommen till mig i Oslo!

Massa massa kärlek!!

2009-05-14 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0