Dagen idag.

 

Ännu en bra men mycket lång dag.
Jobbat från 7 till 14 och sen kom pappa och Valle för att hämta mig så att
jag kunde visa vår tjusiga lägenhet för brormin som var på Skånebesök :)
En kvick kopp te, lite tjat och en riktigt gammeldagsradio rikare sade vi adjö
(SKIT fin är den i vårt kök, radion alltså)

och jag for ner till knutan för att ta tåget mot Luuuuund till Elsa! De viktiga är den
första stunden tillsammans, helst måste vi sitta ner, äta nått
(då vi förjämnan är hungriga & sen blir alldeles för mätta..suck)

och planera lite framtid varvat med skitsnack. Viktigt för tjejer!
Vi for ut på stan, guppandes på snö och skulle köpa grejs...mest kläder till Elsa
och lite julklappar ;P
Indiska blev mitt shoppingstop, älskar Indiska. Mycket fina saker.

Bland annat den här..
schnyyyygg, inte införskaffad MEN en likn till någon i juleklapp.

Lykta

Nu, strax sägen. Jobb imorn och ännu en stressjulklappsjakt. Uch.





E.

Kommentarer
Postat av: olatidman

trevlig kväll:)

2009-12-22 @ 23:09:27
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hej vännen!Hoppas din jul har varit bra, jag önskar dig ett gott nytt år!Nu får vi faktiskt ta tag i att träffas :)kram

2010-01-01 @ 12:57:50
URL: http://livetsomandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0