MåndagsMode snack!

Morn morn! Ännnu en ny vecka på gång. Känns lite jobbigt för vissa och grymt skönt för andra, bla mig. Vet inte varför men jag tycker det är skönt med en ny vecka idag :) Om dagarna bara håller sig soliga och fina så kan man hinna njuta av hösten också innan allt börjar kännan naket och grått. Burrr, det är inte lika kul. Inatt sov jag som en stock, och vaknade sådär tidigt som jag brukar göra nu för tiden. Det är rätt skönt för man hinner med såå mycket mer på hela dagen. Nu hinner jag med gott samvbete dricka min kopp kaffe, blogga och bestämma mig lugnt och sansat vad jag ska ha på mig och vissa dagar gå och träna lite extra.

Har läst lite om höst och vinterns mode, mycket kjol och klänning, helt svart eller grått och mönstrade allt är välkommet. Även en hel del stickat & boots. Image = Ladylike, och de ser man inte minst på skorna. & det gillar jag så då ska jag nog kunna överleva denna vintern med utan att behöva må illa och irritera mig över vad andra har på sig!



& snart är det väl dax att köpa sig årets nya mössa & vantar, det ska bli kul. Vinterpimpa sig lite ;) Skor är ju det roligaste i hela världen att köpa, nu är de het het het med höga klackar, gärna pumps eller stövletter, wooow, me like.


Mys mys Vantar!


De här Stövlarnaoch Pumpsen vill jag ha, Goosch vad snygga tycker jag. Får ta och hitta det där extra jobbet så jag kan slösa lite mer tror jag :)



Jaha, nu var det tänkt att jag skulle gå min morgon promenad men regnet sveper över Göteborg, ich. Får nog plocka lite i lägenheten istället och hoppas på bättre väder om en liten stund!
OJ, vad det öser ner nu!

Ha en fin Måndag så länge!
E.

Kommentarer
Postat av: Mantha

vilka vantar :o

2008-09-29 @ 09:44:11
URL: http://lillmanthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0