I'm back!


Detta är ju heeelt sjukt. Ni vet hur mycket meck jag hade med att logga in på den här sidan tidigare. Yes, och nu så låg jag och en vän och snackade om blogg en massa inatt och jag saknade min gamla traditionella, den här, så jag testade igen och ny gick det!! =)

Wooooow.

Lite jobbigt som jag har bytt bloggar de senaste året men nu kan jag äntligen fokuser här på den bästa igen. yes yes. Om ni vill veta vad jag hållit hus och på med den sista tiden så kan ni kolla på http://blogg.expressen.se/erikatche/ Där har jag skrivit en del strunt den senaste tiden.
Å jag har saknat den här, och ny är jag On The Road again! =)

Min tanke med denna blogg är i stor del att dela med mig av det jag sysslar med och alla mina funky tankar om världen runt omkring. Det finns ju allt mellan himel och jord, goosch så spännande.
Xo xo,
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0