I Made IT!!

Hey hey hey,

OJ, vilken lång dag det varit och massor har jag hittat på. Som ni ser har jag fått en ny design på min blogg, vilket jag tycker är skitkul och jag hoppas ni med tycker den är fiiin!! Oscar har varit en ängel som hjälpt mig med detta och vi har meckat med den i flera timmar så vi är lite trötta i ögonen av allt datorstirrande och kodande :)

Hade min redovisning idag som ni är medvetna om. Vi var sju grupper och alla skulle redovisa på oliak områden i Halmstad. Vi åkten en aspimpad buss runt till alla platser och det skulle ta hela dagen från halv tio till fyra. När vi hoppade på bussen imorse fick vi veta att vi var den SISTA gruppen, fan, fy, nej, UCH. jag ville ju slippa magknipen och få det gjort. Aja, jag var iaf tvungen att brottas med mina inre spöken några timmar till. Väl när klockan var halv fyra, Yes, då var det våran tur & det gick faktiskt skit bra. En tung ryggsäck lyftes från mina axlar och jag var genast nöjd med mig själv! =)

En av grupperna hade fokuserat på hur centrum är anpassat efter funktionshindrade så vi fick prova på att gå som en blind i stan, folk tyckte nog det såg roligt ut. =)





Efter plugget gick jag till Gurra, jag blev bjuden på en klassisk studentmåltid; Köttbullar & pasta, det var gott!! Sedan blev det att svänga till Oscar för att få lite hjälp med bloggen och hänga lite!
Dagens Outfit, inte att glömma :) Min Håkan T-shirt, Jacktröja från Gina & ett par Gamla Jeans. Perfekt Tisdagskläder! :)



Hoppas ni får en fin kväll. Mer bloggning imorn, ska skriva ifatt I promise!

Oou Ja juste, ni får även en gooddi gooddi song av mig, den är ju inspelad på Avenyn i Göteborrrg och allt ;) Kan ni gissa...

 




Sov gott!



E
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0