Godmorgon Tisdag!



En liten tidig morgon bild från min balkong. Mornar är väldigt fina, allt är så lugn och känns som allt börjar om på nytt igen. Om man tittar riktigt noga kan man fortfarande se månen.



Uppe tidigt idag igen, idag dock mer medvetet för ska till Halmstad för att göra redovisningen idag. Bilen går kl 7.50. Måste säga att det känns mycket skönare att vi kör bil nu ist för att ta tåg eller buss som tar längre tid. Vi är ju inte i Halmstad så mycket heller så det blir inte så mycket pendlande.
Nu känner jag mig lite nervis igen inför redovisninge. Har iaf läst igenom det noga några gånger så det ska gå prima. LÄNGTAR tills de är över!



Hade en lustig dröm inatt. Drömde att jag hade köpt en hund, en iller och en kaning, & så bodde jag i ett mega hus så jag hade ingen som helst koll på dom. Hela drömen handlade egentligen om hur jag fick leta efter dom som en tok för att dom inte skulle gnaga på saker i huset. :)

Nä, nu ska jag fixa till de sista sen springa till stationen där jag hämtas upp. Ha en underbar dag!


E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0