En duktig Söndag!

Nu är jag trött, var på sats och tränade två timmar idag. En timmes gång + jogging på band och ett CorePuls pass, det var super nice och jag känner mig grym som har tränat så mycket denna veckan. Äntliegn tillbaka i mitt rätta jag när det gäller det. Sen var det bara att packa ihop och fara vidare för att göra fler nyttigheter, JO, plugga! Johan, Linda & jag hemma hos Linda. Jag var måttligt sugen och motiverad då jag inte hunnit ätat ordentlig efter träningen. Satt och trodde jag fått feber för mitt huvud kändes som en brinnande glödlampa men kom på mig själv att jag ju varit och solat kl halv 8 imorse, tror inte jag är så van vid så långa dagar. Aja, nu när jag är hemma så är de sååå skönt att ha varit lite flitig denna söndag. Som annars brukar vara den mest meningslösa dagen i veckan :) Hoppas ni haft en fin söndag med!


Så här pigga var Johan & Llinda, medan en annan...


...deckat i soffan för ett slag. :) Luuugn jag lyckade göra min del av jobbet iaf ;)


Nu är det soffan som behöver lite kvalitetstids, just nu känns detta som världens bästa soffa. Ikea-soffa så klart & riktigt riktigt Erika formad efter så många år. Min Rosa klutt kallar...




Myssöndag med Erika.

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Gillar din blogg tjejen! hoppas allt e bra med dig!!

2008-09-29 @ 02:12:24
URL: http://benora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0