Week end.



Morrn morrn, nu är de snart skoldax. Idag är det inlämning av vårt arbete förhoppningsvis har Johan redan mailat in de för det var ju redan klart igår. Inte supertidigt men lagom tidigt klart! Börjar bli riktigt mörkt på morgonen nu, helt svart när kl ringde kvar över sex. Jag tycker faktikst det är mysigt, längtar tills jag får sätta upp adventsljusstakar och sånt :)

Det är ju även Fredag idag, så underbart. Helg igen! Men blir bara lugnt för min del skulle ja tro.. eller ja vi får se =) Kanske åker ner till Skåne på Lördag, pappa börjar få smått panik över att man inte kommer och hälsar på så ofta. Det var länge sen jag var där så jag kan förstå att The Old man börjar undra lite hur man ser ut nuför tiden. =)


Ha en fin fin daag!

E:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0