Vissa förmåner om man ger blod!



Alla borde gå och ge blod tycker jag. Det ökar ens goda samvete plus att det ger vissa förmåner. När jag var där i förra veckan fick jag en lapp så att jag kunde gå och ta ut två biljetter till IFK - Djurgården matchen den 3:dje November, är inte det hur gött som helst!? Ska ge biljetterna till brorsan för han uppskattar det, så får vi se om det blir vi två som går eller om han dra med en polare ist.
Meen iaf, Såå idag var det sista dagen för mig att knalla bort till Blåvit shoppen och hämta ut dom. Blev en låång promenad med Tarantino och han blir bara duktigare och duktigare. Många som stannar och gullar lite och då blir han extra happy men nu är han heeeelt utslagen :)




E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0