Vicky Cristina Barcelona Premiär!

Heeey, nu har jag kommit hem från skolan och det är skööönt, somnade som en stock i bilen så nu ska jag vila mig lite till så att jag är lite piggare till ikväll. Vädret är uruselt kanske därför man är trött men det blir den perfekta kvällen för myskväll och bioo =) Oscar kommer hit och hälsar på och då ska vi se den nya Woody Allen filmen Vicky Cristina Barcelona. Ska bli superskönt att gå på bio och bara ha en slappekväll.

Idag fick vi våra handledare tilldelade inför det stooora utvecklings arbetet. Som tur var fick vi en bra liten skägging man. Det kommer nog bli bra detta! Måndag sätter vi igång och ska ta kontakt med Tomatis :)




Hör snart, E.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej erika... vilken fin blogg du har fått ihop :) Hur har du lyckats med det? Min ser ut som skit ;) men har iaf börjat skriva i den lite igen... Känns det bra med Tomatis-projektet??? Kramar

2008-10-10 @ 17:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0