Torsdagsmys & rebus!

Vaknade halv sju då mamma kom in för att väcka Alex som ska till skolan. Kom upp tidigt idag igen vilket känns bra, för är ändå utvilad. Alex kom upp och la sig hos mig så vi fick mysa lite innan mamma började gapa att gröten var klar. Han är verkligen världens mysigaste 9 åring! På bilden nedan ser han ut som Sid i Ice age! :P SÅ SÖTT!

  


Hela huset luktar blöt hund och mamma, Alex & jag satt och åta frukost, jag bara en kopp kaffe, då Alex börjar berätta massa roliga historier. Vissa förstår jag mig mer på än andra måste jag säga =) Hans morgon-specialare var :

Vad heter musens motorcykel?
Svar: Ostbågar

Mamma börjar gapskratta och tycker det är hur grymt som helst, hon har så lätt för att skratta. Det mest kassa skämtet kan få henne att gråta av skratt.



Haha Ett gott skratt förlänger livet, visst? Många har nog sett den här videon, men jag kan se den tusen gånger för jag skrattar lika mycket varje gång. Så underbart lättroad!






Ha en fin dag så länge!
Skratta mycke.


Kommentarer
Postat av: Li

God morgon!



Kurator är det jag är intresserad av och det jag inriktatade mig på inom socionon och det kan jag tänka mig att arbeta som. Blev dock intresserad av sjuksköterska också och tänkte att det var lika bra att börja studera igen så fort som möjligt...



Ha en bra dag!



Kramisar

2008-10-02 @ 08:49:20
URL: http://www.SweetieLi.devote.se
Postat av: Kimbell

Svar: Haha, okej. Får gå till nån exklusiv restaurang och beställa musslor och vitt vin. ;) Haha.



tack så mycket du :)

2008-10-02 @ 10:13:48
URL: http://kimbellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0