Torsdag.

Godmorgon, Åå redan torsdag. Jag säger då det tiden bara flyger förbi. Mina glasögon har gått och gömt sig igen, Jag vet att jag inte har tappat bort dom men dom brukar tydligen tycka om att dra sig undan lite då och då. Somvanligt är det blåsigt här idag. Om man jämför med östkusten och sthlm så är vädret mycket annorlunda. Här är det varmare men blåsigare, fine for me.

Jag sitter och försöker planera min helg och nästa vecka nu, jag älskar min kalender den är så mysig och bra för den hjälper mig att strukturera upp vilket gör att jag mår bättre helt enkelt. Ska försöka få kontakt med hunduppfödaren såatt jag kan komma och hälsa på vovsingen imorn eller någon annan dag i helgen... läääängtar så! =) Sen i nästa vecka börjar vi en ny delkurs i skolan och det ska bli kul, äntligen ska vå dra igång med utvecklingsarbetet och då måste jag få kontakt med de jag pratade med i Globen igen. Vilket jag verkliegen vill, hoppas och ser fram emot.

Som jag lovat tidigare så måste jag ju lägga upp lite bilder sen WorkingLife 2008. Soo, here they come...


På introtalet, Mikael.

Mikael och vår lärare Boel

Kvällsshow med musik och lite roligheter.

underbara massagestolar fanns de där, Maria njuter under festkvällen.

Globen by night!

Jobbar flitigt med att skriva in resultat från observationerna.

Några av tjejerna i klassen.


Nu ska jag väl försöka att pigga upp mig själv med något, en dusch kanske. Sen ska jag ut med Hjalle på stan så ska jag hjälpa honom att titta ut en kavaj. =)

Hörs sen.

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0