Today is the day!

Idag är det dagen som jag får hem min lilla Tarantino =) Helt uppspelt och inatt har jag inte heller kunnat sova så gott. Ni vet som innan man ska resa någonstans man är helt spänd, exalterad och pirri i magen. Yep så känns de. Kan inte fatta att jag ska bli mamma, eller matte.. Kl fem i eftermiddag ska han hämtas. :D Sen kommer jag lägga ut massa fin fina bilder på honom.
NU så ska jag gå till blodcentralen och lämna blod. Riktig blås och rusk Fredag så får hoppas att jag kommer fram utan att ha blåst iväg :)

E.

Kommentarer
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Åååå vad roligt!!! Ser fram emot bilder!

2008-10-24 @ 08:37:22
URL: http://secondlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0