Sugen på att jobba som Statist?

Hey,
Vaknade av att larmet fortfarande var inställt på tidigt, uch. Men vilade lite till sen började jag bara tänka på att jag måste träna så då kunde jag inte längre ligga och slappna av. Dumt det där. Jag är iaf uppe nu och har druckit en morgonkopp the så strax ska jag klä på mig för att gå och träna ordentligt. Jag behöver det efter denhär helgen då de känns som jag ätit himla mycket jämfört med i vanliga fall..
Måste bara berätta..Jag har börjat få ett problem med en visdomstand. Det gör grymt ont, speciellt när jag äter och dricker annat än vatten. Hoppas hoppas att det löser sig av sig självt, har inte lust just nu att bli rånad på pengar av tandläkaren eller lust att lägga ner energi på att va livrädd för ens gå dit. jag biter i det sura äpplet ett tag till, tack och lov för Ipren. En otroligt intelligent värktablett :)

Såhär en lite havlt grå dag om man inte har nått speciellt kan man ju alltid leta lite extra knäck. Det finns en grym sida där man kan bli medlem och söka små statistjobb, skådespelarjobb och sånt. Varför inte joina.. gå in på www.statist.se , en rolig grej.


Träningstajm.

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0