Självmedvetenhet.

Klockan ringer kvart i sex, jag ligger och drar mig lite. Går upp & sveper i mig ett stort glas vatten och sätter på tv 4. Nu är jag uppe, Yes! Trots att jag gick och la mig tidigt igår, läste lite i sängen föratt bli sådär skönt sömning, så hamnade jag i funderarbubblan igen efter jag släckt lampan. Vet inte vad klockan kan ha varit när jag väl nådde drömmarnas land men jag hade nog hunnit dra mig igenom vansinne och förkastat det ett par gånger. Det finns vissa saker som påverkar en så oerhört mycket och när någon har gjort en illa eller ledsen blir frustrationen hög hos mig, äch även det går över. Tålamod!

Med nyheterna i bakgrunden och nattsvart luft utanför mina förnster är jag snart redo för den tidiga Onsdagsträningen. Spinning! Förra veckans pass var grymt kul och skönt. En del bra musik och även en del knäpp musik men det var sporrande.
Godmorgon Onsdag!



E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0