Onsdag!

Idag känns det som jag sagt femtioelva gånger Nej!! till Tino. Han börjar bli en sån trottspelle nu så det är inte alltid lätt att behärska :) Jag kan knappt gå in i duschen förrens han ylar på mig utanför.. puuh! Fick nyss flytta ner på golvet föratt skriva här, annars slutar han inte bita på mina tår och alla sladdar.. Uppmärksamhet verkar vara A & O i den åldern.(Kvittar nog om det är en han.hund eller en han-människa, mycket uppmärksamhet ska dom ha :D ) Nått han väldigt snabbt ska få lära sig att han inte kan få hela tiden för då kommer jag nog ha och göra med en gnällig mammapojke ett bra tag!


Me miss Halmstad!


Nå, som ni vet var dagen igår inte tipp topp.. Nja idag känns det lite bättre men har ändå lite ångest över saker som jag inte borde tillåta mig ha ångest för. Den där jävla ångesten vill jag bara kassta i väggen, lägga i en gyttjepöl och stampa & hoppa på tills jag är tillfredställd. Slippa känna den, jag tror verkligen att det krävs någon sorts förändring föratt den ska försvinna. Förmodligen uppstår den endast föratt jag själv är en jävla mes som inte tar tag i saker och förändrar det som får mig att må lite pyrt. Men jag tror på att saker alltid löser sig och det gör jag även idag, hoppet är absolut de sista som lämnar mig! Sure, att saker och ting kan vara lite tufft nu men Soo What I'm still a rockstar så jag kommer fixa det :)




Nu ska jag ut en svängis med Tarantino, fint väder så det bli en skön promenad!

E.

Kommentarer
Postat av: Lollooo

haha.snygg bild vännen!=) bra att man gör sig såå på bild. haha. fulful!

men duuu, du kommer väl till helgen,tentafest!!

weehoo:D

2008-10-29 @ 14:03:20
Postat av: Totte

Jo, man tackar :) Har nyss spenderat de senaste 15 minuter till att öga igenom din :) skitbra :)

Ps. Tarantino kan vara det absolut bästa namnet jag någonsin hört på en hund!

2008-10-29 @ 16:52:08
URL: http://tottebergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0