Omega 3 mot PMS,,

Följ min blogg med bloggkoll




Åååh så nöjd över mig själv att jag har lyckats storstäda min lägenhet nu. =) Wooohoo, har pysslat med lampor och lyft alla möbler för att komma åt öööverallt. På köpet fick jag även lärea mig av Anna Skipper att man blir av med PMS om man äter mycket Omega 3, grymt bra att veta tänkte jag och ska nog testa om det även hjälper på mig :)
Nu ska jag njuta lite av kvällsmackor, Croque Monsieur. Ooou, kom just på att jag även har ett avsnitt av New 90210 på lager. Det måste jag bara se.


Mmmm..





E.


Stöd min insamling på Rosa Bandet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bug & bock... jo...hmmm, det fanns en bild på framsidan oxå men jag är tyvärr inte begåvad av tålamod! ;)

2008-10-09 @ 23:27:39
URL: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0