Oj vilken konstig dag!




Idag känner jag mig allmänt oviktig. Konstigt känns det, menar inte attt jag annars är en viktig människa men livet känns tråkigt och meningslöst. Som med så mycket annat kännner man så vissa dagar. Trots att jag redan pluggat en massa idag så har jag ångest över något jag inte kan definiera eller sätta fingret på. buuho! Antagligen föratt jag inte riktigt vet vad jag ska göra just nu. Vädret är fint men jag har inte någon riktig lust att gå ut och gå, jag har en stökig lägenhet & en massa disk men jag har ingen lust att städa, jag har ingen mat men inte heller någon aptit eller ork att handla. Gooosch, om jag inte går och tränar nu lovar jag att det inte heller blir av och det ger mig ännu mer ångest så jag ska släpa iväg mig till gymmet nu, yes yes. Nog det jag behöver. När jag kommer hem har jag New 90210 avsnittet att titta på, och det ska iallafall bli kul.


Ses senare.

E.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha ja det kanske han har. Måste köpa en tändare till för att checka läget liksom ;)

2008-10-03 @ 18:26:57
URL: http://nollett10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0