Mardröm & dröm.



Har gått och grubblat och tänkt på det hela dagen, min mardröm jag hade inatt. Jätte jobbig och så läskigt att den inte släppt mitt huvud. Igår kväll kollade vi på filmen Om Sara som gick på ettan. Alexander Skarsgård var med i den som Saras första pojkvän sen var Saras mamma psykiskt instabil. Så inatt drömde jag att Sara och jag var kompisar och att Alexander (Kalle hette han i filmen) kom hem till Sara när jag var där och skulle försöka få tillbaka henne. Jag gick iväg med honom för att ha seriös snack med honom för han hade verkligen varit ett svin tidigare (typiskt tjejer). Och då helt plötsligt kommer Sara inspringandes i rummet livrädd för hennes mamma hade kommit dit med en pistol. Jag och Kalle satt på golvet och jag hade Tino i mina armar. Mamman kommer in och skjuter mot mig först föratt jag försöker lugna henne och då hoppar Kalle framför för att rädda mig så han blir träffad. Sen skjuter hon Sara och ser att jag fortfarande lever så skjuter hon mig med, typ tio gånger. Jag känner hur hela kroppen först blir varm på alla ställen jag blev träffad på sen hur jag blir kall. Då vaknade jag...jag ligger helt blixt stilla och vågade inte röra på mig. Kände fortfarande hur kroppen pulserade. Ruggig känsla.


Men Tarantino är fortfarande underbarast i världen. Vi var iväg på en kort liten utflykt föratt handla bra hundmat och sen har vi utforskat en gräsmatta. Han tycker det är skit spännande.



E.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har också en sån där liten plutt. Dom är allt för underbara!

2008-10-25 @ 18:14:36
URL: http://mariiepicasso.blogg.se/
Postat av: Trixie

usch, hatar när man drömmer mardrömmar å sen när man vkanar vet man knappt om det var på riktigt eller om det var en dröm... :/

Söt hund iaf =)

2008-10-25 @ 18:14:52
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/
Postat av: Maja-Stina

Men gud, vilken goding! Jag går i hundtankar :)

Ser att du bor i Götet och pluggar i Halmstad. Pendlar? Hur funkar det?

Postat av: Anonym

åh så fin han är, Erika!

2008-10-26 @ 10:23:09
Postat av: Emelie

du ser alldeles nyforalskad ut, o de finns ju inget mer underbart an det..!! Mail ar pa ingang.. puss my love!

2008-10-27 @ 00:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0