I love Friday!

Nu är det exakt bara EN vecka kvar till min lilla vovve ska hämtas och komma hem till mig! :) Åå jag längtar så fruktansvärt. Nästan så som dagen innan julafton, fast de har varit det nu redan en veckan & nu ytterliggare en! Puuuh! Pirr i magen.
Igår hoockade ja upp med Hanna och Ekan hemma hos mig. Vi hade verkligen mycket att snacka ikapp då Hanna nyss varit i Norge och jobbat ett bra tag. Så drack vi lite drinks, alldeles torsdagslagom och knallade iväg till Hernriksberg. Jag hade aldrig varit där så jag tycker det skulle bli extra-spännnande-skoj. Några lustiga elektro-pop band med knasiga texter som spelade när vi kom dit.
Henriksberg är ju ett skit skit coolt ställe. En terass med utsikt över hela den Göteborska hamnen. =) Och natt-tid var det grymt, då alla höghusen lyste och det kom in stora färjor. Jo jag va lite häpen & förälskad i den utsikten.



Alldeles jätte lagom Torsdagkväll som jag väl behövde.


Idag kommer först C.C & Ida, vi ska försöka få någonting gjort med plugget och det tror jag nog vi kan få. Sen blir det väl mest lite schyst häng. Sen kl Tio i 3 kommer Elin!!!! Fy, det kommer bli så grymt mysigt. Nu var det så länge sen OJ vad vi har mycket att prata ikapp om. Sen kommer också Lisa, och det är inte ofta man lytckas få hit henne så det är även det grymt roligt!! Elin, Lisa & Jag var de sista från korridoren som bodde kvar på Gamletull. Vi hängde ju massor innan i Halmstad & nu blir det så sällan. Kommer blir en bra dag/kväll/helg :)


E.

Kommentarer
Postat av: Loo- vill du bli veckansblogg?

godmorgon :) händer idag då?

2008-10-17 @ 10:14:40
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0