Greetings from Sweden. I miss you!




Jag sitter här med tårar i ögonen. Blev så himla glad nu när ni, Emelie & Linus komenterat på bloggen och skriver att ni ofta sitter och läser den från andra hörn på jorden! Jag saknar er massor och jag hoppas verkligen att en vacker dag att vi kan börja umgås lite mer igen och snacka gamla minnen.
För er som inte vet så är Linus & Emelie gymnasiekompisar som jag bla umgicks med en hel del! Nu är Linus i Polen och pluggar till läkare och Emelie är i USA med sin David & läser kurser. Alla bara försvinner ifrån mig!! Okey jag har ju inte precis varit den som stannat hemma heller, men jag är iaf i Sverige!! =)
Well, jag är happy upp över öronen att ni följer mitt vardagliga-up & down-liv här(!!Komentera mer!!).
Tänker mycket på hur ni har det med! Emelie, brun som en negerboll glassandes runt på en röd cykel och Linus är säkert ute på äventyr som den casanova han är ;) förutom att plugga stenhårt!

Då ska ja berätta lite för er med... Har snackat en del med Hauset och Agge så om typ en månad är det bestämt att jag ska ner till Lund och hälsa på, känns som de är på tiden de med. Hauset still going strong med tjejen, Agge trivs bra med sin tandläkarlinje och Ponta lever livet och han verkar trivas med sitt plugg, inte minst festerna ;) Iaf no hard feelings mellan oss längre. Jag träffade Annie för ett tag sen på Håkan konsert och hon trivs bra med här i Gbg så ska nog ses över en fika snart :) Treevlischt!

Å vilken bra morgon. Måste nog börja logga in mer på Skypen då Emelie. Men jag har ju Nollkoll på vilka tider du sitter inne där borta, tell me tell me!?



Emelie & jag på studenten Och Linus & Emelie!


Kan inte låta bli att lägga ut den här bilden också det var verkligen ett happy moment, fy fan vad lyckliga vi var :)



Linus, Kajza, Hauset, Jag, (Sofie i bakrunden) & Pillan :D



Miss you!

E.



Kommentarer
Postat av: robiN

hejsanhoppsan hur står det till?

2008-10-04 @ 09:32:31
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: bitte

härliga bilder

2008-10-04 @ 09:33:42
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: robiN

kul att höra :)

jo tack med mig är det toppen :)

har du för dig då?

2008-10-04 @ 11:02:18
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Emelie

tararna rinner.... usch vad jag saknar o tycker om dig! De dar me glassar i Californien pa en rod cykel stammer ganska bra for tilfallet,haha! tankte faktiskt sa nar jag cyklade igar i linne o shorts o va genomblot av svett... Karlek/E

2008-10-04 @ 18:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0