Gomorrn' regniga söndag!

Uch ja, väldans grått och trist väder. Och jag känner mig smått krasslig idag, har mått lite pågränsen till sjug nu i tvådagar. Ont i halsen och snuvig, hoppats på att det bara ska försvinna, men nej. Imorn är det planerat att vi ska till Sockholm med skolan i tredagar, en mässa i globen som heter Working Life. Kan bli spännande och intressant men inte om man är sjuk, sitta på en buss i 7 timmar, snora & längta hem till sängen. Aja jag får se hur jag mår imorn helt enkelt. Om jag åker, vilket jag hoppas så tar jag med mid datorn så jag kan uppdatera er på bloggen och berätta mer om vad Working Life innebär.

Nu måset jag lägga mig i soffan igen,

Hoppas ni får en mys mys söndag.


E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0