Godmorgon Tisdag!

Vaknade nyss upp i ett iskallt rum, alla kände sig igentäppta, stela och som om vi somnat med en liter smink igår, ögonen var typ svullna. Känns som rummen och väggarna har varit med om en del. Kanske lite fuktskador, kanske lite mycket damm och stenhårda sängar. Herregud, ja man hade ju kunnat ha det värre, men när man vet att man har möjligheten att bo bättre så gör man ju helst det. Nu är det snart dax för frukosten och alla är nog supernyfikna på hur den ska vara, själv har jag ingen som helst aptit nu så jag ska väl se om jag hittar mig nått blaskigt kaffe så får det vara nog med det!
Dock en lång dag idag så viktigt att hålla skenet upp, men får jag möjligheten så ska jag minsan gapa lite på dom för deras kassa boendeval för oss när dom ligger på fancy hotell med värme och egna duschar. JA.

Måste gå, ha en fin dag!

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0