Fredag!

Äntligen fredag och redan fredag måste jag säga. Den här veckan har gått så himla fort, bra tycker jag! Inatt sov jag hur gott som helst och på första gången på länge kände jag inte föratt gå upp när kl ringde halv 7 så jag sov vidare. Tyckte jag var värd de. =) Snart kommer Linda och Johan och vi ska plugga, känner min inte sådär ströt sugen så att jag kan hoppa av lycka men vafan skönt att göra lite vettiga grejer.

Inatt drömde jag något skumt igen, jag fyllde år och någon hade ordnat en jätte mega fest åt mig. Hur mycket fiolk som helst även sånna som jag inte kände. Sen fick jag och en mamma till en av mina kompisar gå på skattjakt eller något liknande och allt var helt magiskt. Man kunde gå genom väggar och statyer levde. Det var tufft. Blev lite irriterad när klockan ringde!

Igår pratade jag med Pillan i telefon och det va så skönt. Känds som vi har så mycket gemensamt just nu och sitter lite i samma båt, eller Hur Pillis? Hur lätt det är att inte veta hur man ska göra när förnuftet säger en sak och hjärtat säger en annan. Vi har väl olika anledningar kanske för varför det känns så här men vi förstår varandra just nu och det är skönt. Allt kommer väl iaf lösa sig till slut, bara man är ärlig när det kommer till relationer och känslor. Love you honey!



Nu Måste jag springa till 7/11 innan dom andra kommer & köpa mjölk till Kaffet.

En sorglig/fin/underbar morgonlåt kanske..


Anna Nalick - Breathe



E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0