Extremt Höstigt Happy Birthday.

Jag har fått riktig illa huvudvärk nu. Inte alls kul. Men beror nog på detta läbbiga väder som trycker ner en. Blir inte heller bättre av att Ty från Extrem Home makeover skriker som en galen tupp i tv:n.
Sen att jag sitter och grubblar över saker som ger mig ångest utan att jag egentligen behöver oroa mig för det. Ibland tänker jag alldeles för mycket och när jag gör det, blir jag arg på mig själv vilket inte heller gör det bättre. Lustig hur man är som människa!
Ska nog gå och vila lite snart. Var även och tränade innan idag och jag drack nog lite för lite så det bästa är nog att sätta i sig en liter vatten sen sova, för imorn är de skola igen.. Tidig och lång dag.

Cicci fyller 25 idag, Happy birthday Beanie. Jag sjöng en liten truddelutt i telefonen till henne så jag hoppas att de gjorde henne lite glad trots detta väder på hennes dag.
Det är lustigt med människor som fyller 25, vissa har sådan grym ångest över det medan andra inte tycker att de känns så mycket. Undra om jag kommer få åldersnojja när jag blir 25, äch det är ju ingen ålder... kanske bara känslan att man börjar närma sig 30 som skrämmer. Men det är ju trots allt Fem år kvar från 25. Mycket som kan hända.



E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0