En lagom fräsig lördag.



William, Sara, jag, den gosdaste ölen i världen & min bror Hjalle.


Ikväll var en lagomkväll. jag känner mig duktig som inte går och ut och festar galet som jag gjorde tidigare då jag bodde i Halmstad. Även om jag ibland kan sakna det! Nuför tiden när jag dricker, även om jag inte dricker mycket, får jag sån jävla magknip så jag tror att min kropp helt enkelt strejkar eller så blir jag så fruktansvärt bakfull att jag bara vill gräva ner mig och aldrig vakna igen. Kroppen vill inte mer nu förett tag helt enkelt. Ajemen, blev iaf lite halft utgång med brorsan och hans polare. Vi käkade middag på en restaurang som inte tog kort, inte hade en ordentlig meny och glömde servera oss det ena och det andra som vi beställt. Låter inte så lyckat va? haha nej men vi tyckte iaf mycket om vår gamle gubbe till servitör så vi förlät dom rätt snabbt. Sen dog vi vidare till Smaka och tog några öl.

Även så grymt glad för jag ringde Elin nu ikväll föratt prata lite, känns alltid lika hemma och jag ääälskar det med mina små änglar som jag har som bästa vänner. När jag ringer dem så känns de som om det var igår vi träffades eller snackade. Saknar just nu henne, Linda, Emelie, Emma, Pillan, Nina, och Elsa. Finns så många fler men detta är mina hjärtan som jag alltid kommer att älska och ni betyder tusen för mig! Oj, nu blev jag väl sådär nattligt känslig. Lika bra att sluta. Min kväll var fin iaf och jag tänker så på de som tar en stor del av mig. Ni är speciella och det är därför jag älskar er!

E. Night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0