Breath out and Smile.

Så! Nu är jag hemkommern från träningen. Superskönt som som sagt, värt att gå upp tidigt för. Det blev en 45 min effektiv spinning och en halvtimme styrka på gymmet. Lagom så att säga! =)
Svett kan vara jobbigt när man går på spinning för där produceras de maaaassor, det är salt och svider i ögonen sen ser man ut som den mest solmogna tomaten i Dolmiosåsen när man går igenom stan hem. I vanliga fall har jag med mig en handduk men den glömde jag ju idag, då tog ja lite papper ist men det räckte inte långt. :) Ha, som de kan bli!

Å, nu höll jag nästan på att glömma.. ni kan inte ana vilken låt jag har cyklat till idag, den sämsta låten i världen, på delad plats med Boten Anna såklart... JO, It's a bag in the box. Jag tycker verkligen den suuuuuger så jag blev så ilsk att jag cykla ännu hårdare. Kanske inte alla som håller med mig men det handlar ju bara om någorlunda rätt musik smak.

Det har verkligen blivit hippt med svart nagellack nu, många har det unga som gamla och även tjejen på nyhetsmorgon. Jag tycker personligen att det är skit snygg, yes. Så jag tror jag ska lacka på det idag!



E.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack, lacka på du!!

2008-10-15 @ 11:42:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0