Stones.



Idag var en dag jag ville lyfta av lite stenar från mina axlar. Det lyckades, lite grann iaf!
Var i plugget, hade en föreläsning som mynnade ut i en oändlig diskussion om hur vårat projektrapport ska skrivas och ALLA, en klass på 30 pers (nått sådant var vi idag) upprepar varandra i över en timma. Lite smått irriterande då det redan gått ett par månader in på kursen. Att det bara går att bli så mycket oklarhet och missförstånd!
Man slutar aldrig fashineras över hur knasiga människor är, det är väl i och för sig rätt naturligt att man inte uppfattar saker lika hela tiden men Shit jag somnade nästan, då det kändes som de kunde varit nog efter en kvart.

Våran studiegrupp har inte varit 100% bra senaste tiden, kommunikationen har sackat efter och vi är jävligt olika. Vilket gör att tre envisa personer i en grupp egentligen är kasst, då det lättare blir så att en tycker annorlunda än de andra två.
Diskuterat lite med handledaren och det kanske kan lösa sig ändå.. han tycker vi är så hiiiimla bra i fas så några dagars betänkte tid tyckte han jag skulle ta mig!

Efter plugget väntade jag på att pappa skulle komma och hämta mig, så fikade med Maria & Jessi hos Jessi. Kaffe och Pepparkaka, mys mys. De två ska flytta till Uppsala...uch lite sorgligt. Två så fina vänner på ena sidan av Sverige och jag på andra. Sakna.



Pappa hade passat Tino under tiden jag varit i skolan, han hade skitit två gånger på favvo mattan. Som inte längre är en favvo matta =)


E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0